
Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya
Dijital Pazarlama, günümüz dünyasında var olan tüm dijital cihazları kapsayan modern bir pazarlama tekniğidir. Marka bilinirliğini ve farkındalığı arttırmak için kullanılır, ancak en temelde bir markanın satışlarını artırmayı amaçlar. İnternetin gelişiyle birlikte, dünyayla ilgili her şey değişti, bunun tüketici davranışları üzerinde maksimum etkisi söz konusudur. Geleneksel pazarlama uygulamalarına göre bin kat daha etkili olmasının yanı sıra, ölçülebilir olmanın kalitesi, pazarlamacılar için en çok tercih edilen pazarlama biçimi haline getirdi. Bu nedenle dijital pazarlama son derece önemli bir konu.
Öneri: Dijital Pazarlama Nedir?
İnternetin gelişmesi ve mobil cihazların yaygınlaşmasıyla birlikte Facebook, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, Twitter ve YouTube gibi sosyal medya platformları öne çıktı ve yaşamımıza bir terim daha girdi: Sosyal Medya Pazarlaması veya kısaca SMM. Fotoğraf reklamları, video reklamları, slayt gösterileri ve tuvali içeren Facebook/Twitter reklamları gibi pek çok örnek gösterilebilir.
Öneri: Sosyal Medya Yönetimi
İçeriğe Odaklanmak
Olumsuz Yorumlara Dikkat!
Olumsuz yorumlara dikkat edin. Çevrim içi görüntünüzü oluşturma veya kırma gücüne sahiptir. Dikkatlice okuyunuz ve daima kibarca cevaplayınız. Olumsuz yorumlarda neyin yanlış gittiğini anlamaya çalışınız. Geçerli eleştiriyi minnetle kabul edin ve asla bir tartışmaya girmeyin. Yanıtladığınız şeyin muhtemelen binlerce kişi tarafından okunacağını unutmayın. Sosyal medya çağında mahremiyet yoktur ve bu hatırlanmaya değer bir ayrıntı.
Ayrıca iletişim sayfamdan bütün sorularınızı özel olarak cevaplıyorum, dijital pazarlama ve sosyal medya hakkındaki sorularınızı iletebilirsiniz…
Huseyin CIL
Sosyal medya adeta interneti ikiye böldü. E-ticaret eskiden sadece SEO üzerinden yapılırken artık her sitenin kendine özel arama optimizasyonu mevcut. Seo Uzmanları artık daha dar çerçevede uzmanlaşacak.