Ana sayfa SEO Yerel SEO Çalışması Nasıl Yapılır?

Yerel SEO Çalışması Nasıl Yapılır?

31
0
PAYLAŞ

Yerel Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), yerel bir kitle için ana arama motorlarındaki sıralamalarınızı artırmak için web sitenizi optimize etme işlemidir. SEO tüm çevrimiçi dünyayı hedeflemenizi sağlar. Ancak, işiniz için hedef kitleniz belirli bir şehirde, şehirde veya belirli bir coğrafi bölgede bulunuyorsa yerel SEO yapmanız gerekmektedir.

Yerel bir işletme ulusal veya uluslararası bir kitleyi hedeflemeyi hedefliyorsa, arama motoru arama sonuçları sayfalarında iyi konum elde etmekte bir takım zorluklarla karşılaşacaktır. Bu nedenle, ilk aşamada ürünlerinizi veya hizmetlerinizi sattığınız belirli bir bölgedeki insanları hedeflemek mantıklıdır.

Yerel SEO Çalışması Teknikleri

Yerel SEO hakkında verdiğimiz kısa bilgiden sonra şimdi yerel seo çalışması yöntemlerini ele alacağız.

  1. Google Benim İşletmem yerel seo için önemli bir faktördür. İletişim bilgilerinizin, bilgilerinizin ve açılış saatlerinin eksiksiz olduğundan emin olun. Bu, şirketinizin google haritalarında, yerel ‘3’lü paketinde ve sağ taraftaki sonuçlarda görünmesinin en kolay yoludur.
  2. Yorumlar önemlidir. Birisi işletmeniz için arama yaptığında, yorumlar hemen gösterilecek. Ayrıca yerel arama sonuçları sıralamalarını da etkiler.
  3. Yerel olarak web sitenizin başlık etiketlerini, meta açıklamalarını ve URL’lerini yerel olarak optimize etmelisiniz.
  4. Konumu, alakalı yerlerde başlık etiketlerinin başlangıcına yakın bir yerde saklayın. Web sitenizdeki yerel sayfaları optimize ederken, adresi sayfada sürekli bir biçimde doldurun.
  5. İletişim sayfasına mutlaka bir harita ve konum bilgisi ekleyin.
  6. İşinizle ilgili yerel siteler ve kaliteli sitelerden ve firma rehberi sitelerinden tanıtım yazıları alın. Buralara backlink bırakın.

Yerel SEO, işletmenizi, ürün veya hizmetinizi satın almaya daha hazır olan kişilerin önüne koyar. Genel SEO, bir kaç anahtar kelime türünü hedef alırken, yerel SEO, daha fazla dönüşüm için hazır trafik çekmeye eğilimlidir.

Yerel SEO: Sıralama Kriterleri

Yerel sıralama kriterleri için kendinize sormanız gereken sorular…

  • İşletmenizin kategorisi olarak , anahtar kelimeden sitenize gelmesini istediğiniz kişinin arama sorgusuyla ne kadar alakalısınız?
  • Backlinklerin sayısı ve kalitesi iyi mi?
  • Sitenizdeki (işletme adı, adres, telefon numarası gibi) faktörler tamamlandı mı?
  • İnsanlar işletmenizi inceliyor mu? Onlar ne diyorlar? İyi yorumlarınız var mı?
  • İnsanlar sosyal medyada işinizden bahsediyor mu?
  • Kullanıcılar mobil cihazlardan mı arama yapıyor? Kontrol ediyorlar mı? Takip ediyorlar mı? Web sitenizi ziyaret ediyorlar mı? Davranışları nedir?

Bu faktörlerin çoğu, hem yerel hem de genel SEO – backlinkler , anahtar kelime optimizasyonu ve sosyal sinyaller-  için aynı olsa da My Business verilerinin eklenmesi, adres bilgileri tutarlılığı ve incelemeleri farklı bir yaklaşım gerektirir. Yerel SEO için hedef anahtar kelime seçimi doğru yapılmalı ve site yapısı uygun tasarlanmalıdır.

Yerel SEO çalışması için iletişime geçebilirsiniz.

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here